Cash Voucher Giveaway

Followers

Wednesday, August 4, 2010

semoga hari2 sterusnya aku tabah :'(

dh 4.40 pg
aku maseh xleh nk pejamkn mata
maseh fikirkan ape yg berlaku
kalau waktu boleh diulang,aku akn ulang blk
skrg semua dh berakhir
semoga kebahagiaan mengiringi 'mereka'
aku....ntah la.
maseh cube untuk trima kenyataan
maseh cube untuk kuatkn semangat
maseh mengharap
walaupun aku thu harapan tu xmungkin menjadi kenyataan
kalau harapan tu mnjadi kenyataan,
hanya tuhan yang tahu.
kebahagiaan aku mgkin apabila mlihat dia bhagia
insyaallah....
aku xkn ggu 'mereka'.
aku sntiasa doakan yang terbaek
aku xkn burukkan dia wlupun aku thu siapa dia.....
'dia'...kalau maseh sudi berhubung lg....aku sntiasa trima
xakan aku buang dia dri hidup aku
xakan aku benci dia
& aku...
xkn penat
xkn jemu
xkn mengeluh
menanti 'dia'
sgalnya aku berserah pd tuhan
perubahan pada diri aku adalah demi 'dia'
& akan kekal slamanya juga demi 'dia'
semoga hari2 sterusnya
aku tabah
:'(

0 orang tengah pot pet:

previous previous previous