Cash Voucher Giveaway

Followers

Thursday, August 19, 2010

segalanya berakhir....

sgalanya telah berakhir
dia pergi tinggalkan aku
aku....tetap dengan keputusanku
kalau 'b bce blog ni syg nk b thu,syg xkn ptus asa menunggu b'.
slepas ni?
aku cube...truskan hidup
aku thu ssh tanpa dia
aku cube
wlupun terpaksa berpura-pura spti xde ape yg berlaku
trima kasih... 'krn bhgiakan syg wlupun cume smntara tp sgt bermkna'.
trima kasih jgk pd yg xpnh bhenti bg smngt pda aku,
pda yg dh byk tolong aku
aku hargai sgt2.
26 februari 2010- 2 ogos 2010...
'syg xkn lupa & hrp b pun xkn lupa'

Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada

0 orang tengah pot pet:

previous previous previous