Cash Voucher Giveaway

Followers

Thursday, September 16, 2010

tuhan....berikan aku kekuatan

satu persatu aku lihat,aku baca
hati?hanya tuhan tahu
tp aku tahu
aku bkn sape2 untuk menghalang mereka
aku kna kuatkan hati menerima segala kemungkinan
yang mungkin terjadi & akan terjadi...
aku tak berdendam
xguna sume tu & bkn cara aku
aku cuma mengharap
kekuatan selalu bersamaku
tuhan....berikan aku kekuatan
walau perit akan aku cuba untuk melupakan
pada tuhan aku merayu...
kuatkan aku menghadapi dugaan
Ya ALLAH...bantulah aku.
Perkenankan doaku yang sekian kalinya ini.
Kau tunjukkanlan aku jalan yg terbaik
untuk aku harungi segala dugaanMu
Sekiranya aku tersilap berbuat keputusan 
Bimbinglah aku ke jalan yang Engkau redhai
Ya Allah,sesungguhnya
Aku lemah tanpa petunjukMu
Aku buta tanpa bimbinganMu
Aku cacat tanpa hidayahMu
Aku hina tanpa RahmatMu 
Hanya padaMu Ya Allah ku pohon segala harapan
Kerana aku pasrah dengan dugaanMu
Kerana aku sedar hinanya aku 
Kerana aku insan lemah yg kerap keliru
Kerana aku leka dengan keindahan duniamu
Kerana kurang kesabaran ku menghadapi cabaranMu
Kerana pendek akal ku mengharungi ujianMu
 

Kuatkan semangatku ya ALLAH...tuhan yang maha pengasih lagi maha penyayang.
Amin, amin Ya Rabbal Allamin.. 

"Di suatu hari kau datang dan bertanyaku apa yang lebih penting padaku,Dirimu atau nyawaku? Dan aku mengatakan nyawaku lebih penting dan kau pun berlalu dengan penuh kekecewaan tanpa pernah kau sedari bahawa kaulah nyawaku itu. Sesungguhnya kau adalah cinta dan nyawaku dalam hidup ini…namun kau tetap pergi"

mood:trasa mcm nk jerit tepi laut spuas-puas hati,nak menangis puas2....:'(

0 orang tengah pot pet:

previous previous previous