Cash Voucher Giveaway

Followers

Tuesday, October 20, 2009

saket kpale....
teramat-amat sangat....
erm npe ea....smjk 2 mnjk ni aku rs ktahanan bdn aku nih xkuat?
bru sket dh saket...ape hal....!!!

plan aku siang td xjd...huhu
erm dh rncg dgn ecah nk g kolej tbe2 xjd lak
knpe?
chenta hati mntk tlg amek die kt subaidah n hntr blek kulim
mak,abah n adek die yg terchenta xde...
xpe aku xkesah
aku blh tlg aku tlg....

heppy tgk ecah n muaz 2...
haha aku dh kne smpan duet le nmpknye nk jln2 n blnje mkn
die sahut cabaran aku...
xpe2...laksa shack nntikan khadiran kami ea...
laksa....ecah mmg fanatik giler dgn laksa

dh mlm2 ni ingatkn blh r tenang2 sket...tp....
ape hal....aku tanye elk2 wt aku mcm tu plak
sugar daddy kau x de hak nk mrh2 aku
sdar diri tu sket....FHM!!!!

0 orang tengah pot pet:

previous previous previous