Cash Voucher Giveaway

Followers

Sunday, August 9, 2009

aku ke yang bersalah??

hr ni dr pg sampai le blk kje aku xde mood
ntah r sbb pe....
pg2 td dgn chenta hati aku
mlm lak dgn mmber....aduh...
aku da tslh ckp ke ha?rsnye x....k.yus pun ckp aku x...tp npe die mndiamkn diri?
bile aku tanye jwpn yg aku dpt "aku okey..xde ape..."
aduh....aku mangalami kemushkilan terlampau skrg.... <a href=
hrp2 t ok le...
kje smkin btimbun2
kpale smkin berserabot
bdan semakin ltey
otak semakin bingung
argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**********************************************************
**********************************************************
esk cuti....aku nk g cimb jap bka akaun....pas tu xde prncangan ag nk p ne
mgkn dok umah je kot
bln posa nih xbley cuti lnsg
aduh tension gler
tp nk wt mcm ne...2 kn arahan!!!
ape yg penting raye wajib cuti seminggu...yeayea <a href=

0 orang tengah pot pet:

previous previous previous